Garancije in servis računalniške opreme

Pomoč uporabnikom in servis računalniške opreme izvaja CGS plus d.o.o.

PRODAJNA PODPORA - POMOČ PRI NAKUPIH IN REGISTRACIJI
Ko potrebujete pomoč pri izbiri izdelka, ki najbolj ustreza vašim potrebam, ko se vam zatakne pri registraciji ali oddaji naročila ali želite dodatna pojasnila o načinih plačila in drugih pogojih poslovanja, se obrnite na naslov: trgovina@cgsplus.si ali na telefon 01 530 11 07.

KDAJ BOSTE PREJELI NAROČENO POŠILJKO
Vse informacije o dostavi naročene pošiljke boste prejeli preko e-pošte. V kolikor pa naročila niste prejeli v predvidenem roku, prosimo, da nas o tem takoj obvestite.

SPREJEM IN IZDAJA V GARANCIJSKO POPRAVILO
Vsi izdelki imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele.
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje ter dodatne informacije o garancijskih popravilih se lahko obrnete naš kontaktni naslov. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu! V primeru okvare v garancijskem roku so vam na voljo strokovnjaki v našem podjetju ali na partnerskih servisih.

SPREJEM IN IZDAJA RAČUNALNIŠKE OPREME V SERVIS
Za manjšo ali večjo pomoč pri namestitvi programske opreme in interneta, nastavitvah, zagonu in v drugih primerih, ko potrebujete servis računalniške opreme, se lahko oglasite na CGS plus d.o.o. na Brnčičevi ulici v Ljubljani od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:30 ure.

POMOČ IN REKLAMACIJE
V primeru kakršnihkoli težav s pri nas kupljeno opremo, napačno dostavljeno pošiljko in v podobnih primerih vam bomo prisluhnili z vso pozornostjo ter vam pomagali rešiti težavo oziroma vam posredovali ustrezne napotke. Sporočilo nam posredujte na naslov: trgovina@cgsplus.si V kolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljavca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. V teh primerih se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo.

V primerih, ko je s prejetim izdelkom karkoli narobe v taki meri, da ga želite zamenjati, ga lahko vrnete na naš naslov, ampak nas v tem primeru o tem predhodno obvestite. Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni, nepoškodovani oziroma takšni kot ste jih prejeli ter v originalni embalaži, sicer reklamacije ne bomo upoštevali. 
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Upravičenost vaše reklamacije bomo preverili ter vas v roku 8 dni obvestili o rezultatu postopka in nadaljnjih korakih.

ZAVRNITVE IN SPREMEMBE RAČUNOV
Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu. V kolikor ste davčni zavezanci, te podatke vnesite v svojem profilu pred oddajo naročila. Fizične osebe, ki želijo, da je račun izstavljen na pravno osebo in tudi obratno ter pravne osebe, ki naročajo blago za druga podjetja in organizacije iz njihove skupine prav tako prosimo, da oddajo naročilo s pravimi podatki. Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga.

POHVALE IN PRITOŽBE
Zanima nas tudi vaša izkušnja. Dobra ali slaba! Na koncu šteje samo vaše zadovoljstvo. Najlažje in najhitreje nam ga lahko sporočite na naš naslov: trgovina@cgsplus.si!


CGS plus ekipa